Szukam uzdolnionych graficznie studentów których interesuje zagadnienie komunikacji w social media.
O co biega: Fabryka Lloyda to nowe miejsce eventowe w Bydgoszczy – infrastrukturalnie, estetycznie topka krajowa. Właściciel inwestuje i rozwija miejsce, powstaje właśnie duża scena outdoorowa i bar z plażą, w planach dojście do brzegu Brdy, wszystko 15 minut tramwajem od centrum miasta i blisko kampusów. Wszystko sprzyja, by zrobić z tego coś ciekawego i żywego!
https://www.facebook.com/FabrykaLloyda
https://fabrykalloyda.pl/
https://ig.com/fabrykalloyda/
Mimo covidowych problemów kalendarium na sezon jest całkiem ciekawe i dosć gęsto wypełnione, w planach też uruchomienie miejsca na stałe w weekendy jako miejsce do chillu w mieście, powiedzmy, że w modelu poniekąd zbliżonym do na przykład Nocnego Targu Towarzyskiego.
Problem do rozwiązania? Komunikacja. Miałka, nijaka, nieangażująca, smutna. Nie potrafią przekazać przez social media energii którą chcą dzielić się z uczestnikami eventów.
Szukam więc osoby lub osób, które chciałyby:
– wspólnie szybko i sprawnie popracować nad strategią komunikacji (kluczowe cele, środki, dos and don’ts – 4 strony A4),
– opracować trzy krótkie i konkretne propozycje lotnej i nowoczesnej, podkreślającej charakter miejsca oprawy wizualnej social media (skromne zajawki, rozwiniemy wybraną jeśli chwyci),
– opracowanie wersji beta oprawy wizualnej sm (grafiki profilowe fb/insta, szablony grafik w podziale na różne zastosowania, zasady kreacji grafik, szablony dokumentów ofertowych z uwzględnieniem aktualnej identyfikacji wizualnej)
– opracowanie zapasu grafik na pierwszy miesiąc + możliwa też współpraca przy copywritingu+ opcja na stałą współpracę i pracę przy rozwoju komunikacji i samego obiektu oraz jego oferty